Da brochane Kruag Regie: Christa Zeller Maske: Petra Herzog u. Sabine Niederbuchner Technik: Fred Dauhrer Souffleuse: Gabi Trattler Zurück zu Gespielte Stücke

Lustspiel in einem Aufzug

von Kleist-Fragner

Anton Zeller -

Adam, Amtsrichter

„Wenn man was findn will, dann find ma allweil was. Mir ham da halt unsere altn Bräuch und Sittn aufm Land.“

Christa Zeller -

Agnes, Hauserin

Draussn wartn d´Leut auf a Verhandlung.“

Hans Mader -

Licht, Gerichtsschreiber

„De ganze Zeit will i scho was sagn, aber ma kimmt ja ned zu Wort da herin!.“

Sepp Kumminger -

Walter, Justizrat

„Im Ministerium hat man soseine Bedenken, was die Rechtsssprechungauf dem Land betrifft - bei diesen Dorfrichtern!“

Hildegard Bresina -

Stasi Hintereder

„Der Kruag ist gfalln - und Teile hab i von dem grod gnua. Do pfeiff i auf so a Urteil. Do konn i höchstens meine Scherm einwickeln“

Maria Krammer -

Ev Hintereder

„Dass do koa Vertrauen host zu mir, des is net scheh. Hob i dir net gsogt, dass i di mog?“

Hans Niederbuchner -

Vitus Steinbichler

„Und i hob eahm gratn: Dassd ma fei heraussn bleibst aus da Kammer, ihr seids erst versprocha!“

Tobias Stoiber -

Rupprecht Steinbichler

„Dera stinkda, dass unser Hochzeit a Loch kriagt hot und des Loch, des möchts jetzut flicka!“

Marianne Lewald -

Babett Daxhofer

„I tratsch net, i sog bloss, wos i mit eigene Augn gsehng hob!“